OCTUBRE
Dv. 30_2026
21:00h

Miquel Barceló Quartet

El Miquel Barceló Quartet arriba a una nova edició de Músiques de Butxaca per oferir una experiència sonora íntima, elegant i profundament evocadora. Amb una proposta que transita entre el jazz contemporani i la improvisació lliure, el quartet construeix paisatges musicals plens de matisos, on cada instrument dialoga amb sensibilitat i precisió.

El proper 30 d’octubre de 2026, l’escenari del Teatre de l’Ateneu es convertirà en l’espai ideal per deixar-se portar per una atmosfera propera i envoltant, característica essencial del cicle. La complicitat entre els músics, la qualitat interpretativa i la capacitat d’emocionar el públic fan de cada concert una experiència única i irrepetible.

Una oportunitat per gaudir de la música en directe des de la proximitat, redescobrint el valor de l’essencial: talent, emoció i connexió. Un viatge musical pensat per a qui busca alguna cosa més que un concert: una vivència.

Gràcies a Xtac per permetre’ns compartir cultura i música al nostre Ateneu.

Les primeres persones a poder reservar i adquirir entrades per a aquest espectacle són les sòcies i els socis de l’Ateneu Igualadí. Ja en formes part?

Prevenda oberta exclusivament per a les persones associades a l’Ateneu Igualadí. FES CLIC AQUÍ