FEBRER
Dj. 19_2026
21:00h

Temporada _2026

BIEL JORBA JUNYENT

“Crema catalana”

‘Crema Catalana’ és el primer treball discogràfic del pianista anoienc, que ens ofereix un concert a piano sol on l’artista explora la sonoritat d’algunes cançons populars catalanes en el llenguatge del piano jazz. Inclou cançons com La Gata i el Belitre, El Cavaller Enamorat, El Comte de l’Orange, Els Contrabandistes, o El Noi de la Mare.

Es tracta d’un projecte que ja ha presentat a l’Auditori de Barcelona, a l’Escola Conservatori Municipal de Música d’Igualada (ECMMI) i a l’Auditori Maria Rosa Juncosa de Vilafranca del Penedès, i que segueix el seu recorregut en un entorn tan especial com el Teatre Municipal de l’Ateneu.

🠞 Tens algun dubte sobre aquest concert o necessites parlar amb nosaltres?
Fes clic aquí i parlem per ❝ WhatsApp

🠞 I si vols estar al dia de tots els concerts i activitats que es fan a #ElTeuAteneu, fes clic aquí i uneix-te al nostre canal de ❝ TELEGRAM