El VdM, l’espai per a propostes d’artistes emergents locals.
Toca al Viver de Músiques!
El Viver de Músiques (VdM) és un espai dedicat a artistes emergents locals. Un escenari obert on fer sonar projectes nous, experimentar i créixer com a músic. Si tens una proposta, aquest és el teu lloc.
El VdM és l’espai destinat a artistes emergents locals. Anima’t: envia’ns la teva proposta i actua!
Si tens gravacions en alguna plataforma, adjunta’n l’enllaç perquè et puguem conèixer millor.
Però ara imagina que tu ets l’artista.
La nostra idea és exactament aquesta: obrim l’espai de l’Ateneu perquè tu o el teu grup pugueu fer sonar la música que porteu dins. Sigui punk, trap, acústica o qualsevol estil que estiguis creant —aquest escenari pot ser teu.
Imagina un dijous —ja penses en divendres i el cap de setmana…— i, de sobte, l’Ateneu captiva amb el seu Viver de Músiques: entres al teatre i et rep un escenari amb cadires, públic proper i una atmosfera íntima. Aquí no hi ha distàncies: tu, la teva colla i el grup que ho dona tot, esteu al mateix nivell.
🎵 T’hi veus dalt de l’escenari?
👉 Inscriu-te aquí i fes sonar la teva música al Viver de Músiques.
Envia’ns la teva proposta!
Propers concerts!


